środa, 4 stycznia 2017

Marzyciel


Powiedz co czytasz a powiem kim jesteś
Powiedz jakiej muzyki słuchasz a powiem jak kochasz
Dlatego dotykaj mnie niedościgniona miłości
Dotykaj nutką za nutką
Dotykaj pieśnią za pieśnią
Dotykaj dźwiękiem za dźwiękiem
Dotykaj mnie całkiem przypadkiem
Bo ciało me stworzone zostało do miłości
Bo szukałem w kobietach miłości matki
Lecz w żadnej jej nie znalazłem
Powiedz co oglądasz a powiem czego nie widzisz
Miłość ma mrocznym zamkiem w którym
Ty zapalasz w kolejnych komnatach światło
Dotknij mnie choćby szalem tak przypadkiem
Dotknij oddechem który wilgocią duszy pachnie
Dotknij jak dotyka trzmiel kwiatki czasem
Dotknij przeniknij mnie ukradkiem
Bo ciało me stworzone zostało do miłości
Bo szukałem w miłości płomiennej przyjaźni
Lecz nigdzie jej nie znalazłem
Cóż będę szukał dalej
może się na nią natknę przypadkiem.

Są ludzie, którzy kompletnie nie zasługują na naszą miłość...
ale to nie znaczy, abyśmy przestali kochać.
Don Ivan Włóczykij

2 komentarze: